Rozdział 1 Zakres procedury
Przedmiotem procedury jest uregulowanie trybu postępowania w przypadku zgłoszenia skargi Klienta na prowadzenie procesu rekrutacji marynarzy przez pracowników KGA.
Rozdział 2 Odpowiedzialność
Rozdział 3 Opis postępowania
Agencja zatrudnienia ponosi odpowiedzialność z tytułu podpisanej z marynarzem umowy cywilno-prawnej. Odpowiedzialność agencji rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i obowiązuje przez cały okres jej trwania.
Wszyscy marynarze / klienci agencji mają prawo do złożenia reklamacji i/lub skargi dotyczącej działalności firmy, jeśli istnieje przekonanie o jej zasadności.
W celu zachowania formalnej procedury agencja oczekuje, że ewentualne skargi będą wpływały w formie pisemnej, jako konkretny opis zaistniałego przypadku i powinny określać oczekiwania marynarza.
Agencja umożliwia złożenie skargi bezpośrednio do Operatora Załogowego oraz poprzez:
- pocztę elektroniczną na adres: grono@grono.pl
lub
- pocztą wysłaną na adres firmy:
Krzysztof Grono Agency s.c.
Ul. Świętojańska 36/1
81-372 Gdynia
Rozdział 4. Skargi na Statek, Armatora, Menadżera Statku.
Rozdział 5 Skargi na działalność Agencji.
Agencja zobowiązuje się zgłosić wszystkie nierozstrzygnięte skargi do odpowiedniej jednostki nadzorującej po stronie administracji morskiej:
Urząd Morski w Gdyni
Maritime Office in Gdynia
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Poland
Tel. +48 58 355 3220
Fax. +48 58 620 30 39
Rozdział 6. Skargi na działalność armatora gdy marynarz przebywa na statku
Jeżeli marynarz przebywa na statku i chciałby złożyć skargę na armatora, powinien ją złożyć do:
Urząd Morski w Gdyni
Maritime Office in Gdynia
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Poland
Tel. +48 58 355 3220
Fax. +48 58 620 30 39