Polityka firmy Grono Shipping Agency Sp. z o.o.

Firma Grono Shipping Agency Sp. z o.o. jest zarejestrowaną agencją zatrudnienia, świadczącą usługi rekrutacji i pośrednictwa pracy dla marynarzy na terenie Polski.

 
 
Prezes GSA ustanowił, zakomunikował pracownikom i wdrożył do realizacji następującą Politykę Jakości:
 
Polityką Grono Shipping Agency Sp. z o.o. jest sprawna i skuteczna realizacja procesu rekrutacji marynarzy do pracy u armatora zagranicznego, zapewnianie profesjonalnej i przyjaznej obsługi Klientów oraz stałe podnoszenie standardu świadczonych usług.
 
Osiągamy to w wyniku wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością opartego na normie ISO 9001: 2008 i ISO 9001:2015 oraz wymaganiach prawnych. Wszyscy pracownicy GSA znają i rozumieją cele wdrożonego systemu, stale podnosząc swoją świadomość oraz kwalifikacje. Deklarujemy, że nasz system jest ciągle doskonalony i spełnia ustalone wymagania. Przyjęta przez Prezesa GSA Polityka Jakości wynika z naszej troski o satysfakcję klienta. Systemem Zarządza Jakością w imieniu Najwyższego Kierownictwa Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością.
 
Politykę realizujemy przez następujące cele strategiczne:
 
stałe zwiększanie ilości miejsc pracy o minimum 10%
zerową ilość skarg ze strony Klientów,
szacunek i przyjazne nastawienie pracownika GSA do Klienta 

GSA prowadzi działalność z pełnym poszanowaniem praw marynarza. Informujemy marynarza o wszystkich warunkach związanych z ofertą pracy, zawarciem umowy oraz o prawach i obowiązkach wiążących się z podjęciem zatrudnienia. Koszty związane z uzyskaniem paszportu, książeczki żeglarskiej, świadectwa zdrowia oraz niezbędnych certyfikatów STCW leżą po stronie marynarza.
Współpracujemy tylko z uznanymi armatorami spełniającymi wymogi konwencji MLC 2006, gwarantującymi poszanowanie praw marynarzy i przestrzeganie warunków kontraktów marynarskich. Nie pośredniczymy w zatrudnianiu marynarzy poniżej 18 roku życia. Traktujemy równo wszystkich marynarzy, bez względu na wiek (osoby pełnoletnie), płeć lub wyznanie.
GSA nie pobiera od marynarza żadnych opłat związanych z procesem pośrednictwa i rekrutacji. Stawiamy sobie za priorytet pełną współpracę i komunikację na płaszczyźnie agencja - marynarz oraz agencja - rodzina marynarza, a także udzielanie nieodpłatnie i bez zwłoki informacji rodzinom zatrudnionych marynarzy. Posiadamy procedurę skarg marynarskich dostępną na stronie firmy zgodnie z wymogami konwencji MLC 2006. Agencja zobowiązuje się do reagowania oraz rzetelnego rozpatrywania wszelkich skarg, reklamacji, monitów i zapytań otrzymywanych od marynarzy i ich rodzin, związanych z wykonywaną przez nich pracą.
Polityka firmy GSA skierowana jest na promocję zawodu marynarza i nie dopuszcza się działań mogących naruszać jego prawa marynarza do zatrudnienia oraz podnoszenia jego kwalifikacji zawodowych.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania wymagań wszystkich obowiązujących przepisów i regulacji prawnych mających zastosowanie w naszej działalności.