Rozdział 1 Zakres procedury
Przedmiotem procedury jest uregulowanie trybu postępowania w przypadku zgłoszenia skargi Klienta na prowadzenie procesu rekrutacji marynarzy przez pracowników KGA.
Rozdział 2 Odpowiedzialność
Rozdział 3 Opis postępowania
Agencja zatrudnienia ponosi odpowiedzialność z tytułu podpisanej z marynarzem umowy cywilno-prawnej. Odpowiedzialność agencji rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i obowiązuje przez cały okres jej trwania.
Wszyscy marynarze / klienci agencji mają prawo do złożenia reklamacji i/lub skargi dotyczącej działalności firmy, jeśli istnieje przekonanie o jej zasadności.
W celu zachowania formalnej procedury agencja oczekuje, że ewentualne skargi będą wpływały w formie pisemnej, jako konkretny opis zaistniałego przypadku i powinny określać oczekiwania marynarza.
Agencja umożliwia złożenie skargi bezpośrednio do Operatora Załogowego oraz poprzez:
- pocztę elektroniczną na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
lub
- pocztą wysłaną na adres firmy:
Krzysztof Grono Agency s.c.
Ul. Świętojańska 36/1
81-372 Gdynia
Rozdział 4. Skargi na Statek, Armatora, Menadżera Statku.
Rozdział 5 Skargi na działalność Agencji.
Agencja zobowiązuje się zgłosić wszystkie nierozstrzygnięte skargi do odpowiedniej jednostki nadzorującej po stronie administracji morskiej:
Urząd Morski w Gdyni
Maritime Office in Gdynia
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Poland
Tel. +48 58 355 3220
Fax. +48 58 620 30 39
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Rozdział 6. Skargi na działalność armatora gdy marynarz przebywa na statku
Jeżeli marynarz przebywa na statku i chciałby złożyć skargę na armatora, powinien ją złożyć do:
Urząd Morski w Gdyni
Maritime Office in Gdynia
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Poland
Tel. +48 58 355 3220
Fax. +48 58 620 30 39
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.